Millised on sinu töökoha trepid? Kas töötajad kasutavad neid?

Esiteks tuleb tagada treppidel elementaarsed ohutusnõuded (korralik valgustus, libisemisvastased meetmed, käsipuu jm). Teiseks tuleb panna strateegilistesse kohtadesse (liftiustele, välisuste ja treppide juurde) sildid, mis kutsuvad treppe kasutama. Kolmandaks võib lisada treppidele "atraktiivsust": tekst trepiastmetele, pildid seintele, võimalusel töötajatele meelepärane muusika. Kõik need võrdlemisi lihtsad ja odavad meetmed suurendavad töötajate kehalist aktiivsust. Rohkem ideid töökoha treppide kasutamise kohta.

Fakte treppidel kõnni kohta

  • Intensiivne kehaline tegevus (kulutab minutis rohkem kaloreid kui sörkjooks).
  • 20 trepiastet (1 korrusevahe) päevas ennetab aastas ligi 2.7 kg juurdevõtmist.
  • 80 trepiastet (4 korrusevahet) päevas vähendab insuldiriski 33%.
  • Treenib hästi sääre-, reie- ja tuharalihaseid.
  • Ei vaja spetsiaalset varustust ega oskusi.
  • Kiirem kui lift.