Kõnni tööle!

  • Kõnni kodust, pargi kaugemale või tule ühistranspordist varem maha.
  • Tempokas 10 min kõnd tööle ja pärast koju = 100 min nädalas = 2/3 soovituslikust 150 min mõõdukas tempos liikumisest nädalas.
  • Otsi välja sobivad marsruudid, nende pikkus ja kõndimiseks kuluv aeg.
  • Kasuta sammulugejat või aktiivsusmonitori, et teada saada, kas teed päevas 10 000 sammu.
  • Jäta tööjalatsid tööle ja kõnni mugavate (spordi)jalatsitega.
  • Kutsu kolleeg kõndima, tehke võistlusi või koguge koos samme ja kilomeetreid.

Lisaks tööle ja koju kõndimisele tuleks mõelda, kuidas liikumist süsteemselt toetada. Üheks sekkumiseks töökohal võib näiteks olla “ideaalseks” liikumiseks nimetatud kõndimine, mis sobib peaaegu kõigile, ei vaja erioskusi ega varustust. Walking Works ehk Kõndimine Töötab on töökohtadele mõeldud ja töötajate endi juhitud programm, et toetada kõndimist tööle ja koju ning ka tööpäeva ajal.