Lihas-skeletisüsteemi ehk tugi-liikumisaparaati kasutame liikumiseks. Regulaarne kehaline aktiivsus on üks tervise alustalasid: ilma selleta ei arene korralikult välja põhiliigutusoskused ega lihas-skeletisüsteem.

Kehalisel aktiivsusel on tugev ennetav toime: see vähendab südame-veresoonkonnahaiguste (sh kõrgvererõhktõve), II tüüpi diabeedi ja vähkkasvajate (nt rinna-, emakakaela- ja soolevähi) riski. Lisaks ennetusele aitab kehaline aktiivsus paremini toime tulla erinevate krooniliste haigustega: liigeshaigused, alaseljavalu, sclerosis multiplex jt. On oluline teada, et kehaline aktiivsus mõjub hästi ka vaimsele tervisele, vähendades ülemäärast stressi, ärevust ja depressiooni ning lükates edasi Alzheimeri tõve ja teiste dementsuse vormide teket. Ühtlasi on kehaline aktiivsus peamine energia kulutamise viis ning aitab seeläbi saavutada energiatasakaalu ning hoida kehakaalu kontrolli all.

Kutsu tööfüsioterapeut rääkima oma töötajatele liikumise olulisusest või viima läbi individuaalset liikumisnõustamist.